İlginç ve sürpriz adım: Realme “Note” serisi geliyor

İlginç ve sürpriz adım: Realme “Note” serisi geliyor

Realme NoteBugün gerçekten ilginç bir adım atıldı. Xiaomi’nin Redmi markasından sonra Realme şirketinden de bir “Note” serisi geliyor. Neden başka bir isim seçme şansı varken “Note” tercihinde bulunduğu henüz bilinmeyen Realme, bu konuda kullanıcılar arasında biraz kafa karışıklığına neden olacak izlenimi oluşturuyor. GT, Sayı ve C serilerinin yanına yeni bir ürün grubu dahil edecek ve burada rekabet oranı yüksek birden fazla akıllı telefon ile karşımıza çıkacak şirket, kısa süre önce 2024 yılının kendileri için marka değişim yılı olacağını duyurmuştu. Önümüzdeki beş yılın başında genç kullanıcıları daha iyi anlayan bir teknoloji markası olmak için Realme, bu konudaki kapsamlı bilgisine dayanarak ve şirketin gelişimine rehberlik ederek marka konumunu trend temelli bir stratejiden daha açık ve kapsamlı bir stratejiye dönüştürdü. Şirketin kurucusu ve CEO’su Sky Li bu konuda şunları söylemişti: “Yeni konumlandırmamızın odak noktası, bir yön değişikliğinden ziyade bir açılım niteliğinde. Bu, uzun vadeli yatırımlarımıza ve gelişimimize rehberlik ederek, dünyanın çeşitli bölgelerinde ve pazarlarda daha […]

İlginç ve sürpriz adım: Realme “Note” serisi geliyor yazısı ilk olarak Teknoloji haberleri - LOG üzerinde yayınlandı.


Can TUNÇER
Source LOG Teknoloji Haberleri
Read more İlginç ve sürpriz adım: Realme “Note” serisi geliyor
January 15, 2024 at 09:00AM

Yorumlar

Popüler Yayınlar