Tasarımında Türk imzası; Kia EV9 etkileyici seri üretim versiyonuyla karşımızda

Tasarımında Türk imzası; Kia EV9 etkileyici seri üretim versiyonuyla karşımızda

Kia EV92019 yılında konsept olarak tanıştığımız Kia EV9, elektrikli ürün gamının amiral gemisi rozetiyle bu yıl yollara çıkarılacak. EV6 ile “Avrupa’da Yılın Otomobili” ödülünü 2022 yılı için evine götüren Kia, sonrasında gelen yeni nesil Niro ile birlikte marka olarak yepyeni bir döneme geçiş yaptığını somut adımlarla ilan etmişti. Bu yeni dönemde marka algısının da bambaşka bir seviyeye geldiği Güney Koreli üretici, alt segmentte erişilebilir model gamını korurken üst segmentlerde ise premium markalardan pay kapma iddiasını net şekilde masaya koyuyor. Bahsettiğimiz bu dinamiklerde EV6’nın da üzerinde konumlanacak Kia EV9 ise beklentiler için belkide yepyeni bir çıta niteliğinde. Türk tasarımcı Berk Erner’in de tasarım sürecinde imzasının sebebiyle bizler için de ekstra ilgi odağı olacak olan EV9, Kasım 2019’da tanıtılan konsept versiyonuna büyük oranda sadık kalınarak üretim bandına taşınıyor. EV9, Kia’nın yükselişinde önemli pay sahibi olan Tasarım Şefi Karim Habib’in yeni yaklaşımında de adeta ustalık eserlerinden biri olacak. Kia EV9 için tasarımdan kilit detaylar […]

Tasarımında Türk imzası; Kia EV9 etkileyici seri üretim versiyonuyla karşımızda yazısı ilk olarak Teknoloji haberleri - LOG üzerinde yayınlandı.


Ozan ÖĞRETMENOĞLU
Source Teknoloji haberleri – LOG
Read more Tasarımında Türk imzası; Kia EV9 etkileyici seri üretim versiyonuyla karşımızda
March 15, 2023 at 02:01AM

Yorumlar

Popüler Yayınlar